Üniversitemiz Kalite Komisyonu Öğrenci Temsilcisi ve Enerji Sistemleri Mühendisliği Bölümü Yüksek Lisans öğrencisi Esra SOLHAN, Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından yükseköğretim alanında ulusal ve uluslararası düzeyde kalite kültürünün yaygınlaştırılması, kalite süreçlerinin içselleştirilmesi ve öğrencilerin kalite güvencesi sistemine katılımlarının artırılması amacıyla oluşturulan Öğrenci Komisyonuna üye olarak seçildi.
26.12.2025 tarihli Yükseköğretim Kalite Kurulu toplantısında alınan karar doğrultusunda Esra SOLHAN, 1 (bir) yıl süreyle Öğrenci Komisyonu üyesi olarak görev yapacak.
Öğrencimizi bu önemli görevinden dolayı tebrik eder, Yükseköğretim Kalite Kurulu bünyesinde yürüteceği çalışmalarda başarılar dileriz.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.