Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı, Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğünün düzenlediği hizmet içi eğitimler tüm hızıyla devam ediyor. Üniversitemiz personeline yönelik olarak yapılan “657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu” konulu yüz yüze hizmet içi eğitim programının ardından şimdi de Üniversitemiz hastanesinde çalışan personele yönelik çevrim içi hizmet içi eğitim programı gerçekleştirildi.
Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürü Ayça Tunçay’ın moderatörlüğünde gerçekleştirilen program iki gün boyunca devam etti.
Programa eğitimci olarak Üniversitemiz Hastanesi İş Sağlığı ve Güvenliği Birim Personelleri Sezai Demir ve Melek Irmak katıldı.
Melek Irmak ve Sezai Demir, iş sağlığı ve güvenliği konusunda bilgi verirken Hastane personelinin yaptıkları işe göre dikkat etmesi gereken noktalara dikkat çektiler.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü Kuruluşunun 20. Yılını Kutladı
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.