Personel Daire Başkanlığı, Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen Diş Hekimliği Fakültesi personeline yönelik "İstenmeyen Olay Bildirimi" konulu hizmet içi eğitim programı çevrim içi olarak gerçekleşti.
Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürü Ayça Tunçay’ın moderatörlüğünde yapılan programın eğiticiliğini Öğr. Gör. Dr. Gökçe Algül üstlendi.
Öğr. Gör. Dr. Gökçe Algül, hasta ve çalışan güvenliğini tehdit eden risk faktörleri, istenmeyen olay ve ramak kala olay, ağız ve diş sağlığı hizmetlerinde yaşanabilecek istenmeyen olay örnekleri, "İstenmeyen Olay Bildirim Sistemi’nin” özellikleri, kurum içi ve ulusal bildirim süreci ve Sağlık Bakanlığına bildirim gibi konularda ayrıntılı bir sunum yaptı.
Eğitim, yapılan sunumun ardından katılımcılardan gelen soruların cevaplanması ile sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 2025-2026 Mezunlarını Uğurladı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.