Personel Daire Başkanlığı Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından Üniversitemiz Kimya Eğitimi Anabilim Dalı öğretim elemanlarına yönelik hizmet içi eğitim programı düzenlendi. Gazi Eğitim Fakültesi Kimya Laboratuvarı'nda gerçekleştirilen eğitim kapsamında Üniversitemiz Hemşirelik Fakültesi Öğretim Üyesi Dr. Öğr. Üyesi Zühal Erdoğan “Laboratuvarlarda Oluşabilecek Kazalara Yönelik Uygulamalı İlk Yardım Eğitimi”, Üniversitemiz Sivil Savunma Uzmanı Sultan Koç ise “Laboratuvar Ortamında Çıkabilecek Yangınlara Yönelik Yangın Eğitimi ve Tatbikatı” konulu eğitimleri gerçekleştirdiler.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü Kuruluşunun 20. Yılını Kutladı
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.